gaaahhhhh

nu hoppas jag verkligen att blogg.se slutar att jävlas med mig haha.
skrev ett inlägg igår som jag trodde postades men upptäckte snart att det inte gjorde det.
well well, idag har jag träningsvärk!
speciellt i armarna och ryggen.
men det är kul att träna iaf, beach 2007 here we come haha.


gårdagen blev mycket "omg vi kommer inte få åka till england för flyme har lagt ner"
men vi kommer få göra det iaf, för det verkade lösa sig.
det sååå kul, bristol verkar ha ett bra nöjesutbud haha.
och även om det inte stämmer så kommer vi ha kul ändå med världens bästa klass ^^
det roliga med vår klass är att alla är lite sjuka i huvudet haha.
(så ja, jag passar in haha)
om en vecka är vi såhär dags där, wiiiie!


nu måste jag plugga

<<<<<<<<<¤¤¤¤¤¤¤)))))))))
HAHA det va kul :P


i <3  my balsam boy  (lol ^^)

Kommentarer
Postat av: Vicky

vad gör vi nu om en vecka?!?!?!?!?!?!??! :P hahaha (L)

Postat av: h0nung

haha okej de två sensaste inläggen var typ likadana men jag gillade den du srev hos jonas mer haha (L)
VICKY: VI ÄR I ETT ANNAT LAND!!!!!

2007-03-05 @ 20:24:48
URL: http://honeykohan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback