at the moment

jag nös precis åtta gånger i rad.
= jag är sjuk ahha
jag är inte på humör, för jag hatar att jag började plugga biologi försent.
det känns som om det inte spelar så stor roll vad jag gör nu, jag kommer ändå inte få det resultatet jag vill ha.
jag är jävligt trött och tog en power nap förut som inte hjälpte ett piss, jag blev bara tröttare.
kan det inte bara bli fredag nu, please

jaja, det är väl egentligen ingen idé att klaga, men det är såna här tillfällen jag ångrar att jag inte valde estetmusik, som jag hade som tredjeval hahaha. 
tänk vad vackert jag hade spelat på min flöjt liksom :P
näääää, IB is the shit.
eheheh

nåt som är bra va iaf att jag va bland dom första som fick välja tid till svenska oral commentary.

om en månad exakt, då smäller det och jag hoppas på ett utdrag från hemsöborna.

nu vet ni.


snart ska jag börja skriva om roliga saker haha.

i promise


Kommentarer
Postat av: h0nung

haha *längta*

Postat av: h0nung

du har blivit utmanad, biatch. läs mer i bloggen :P

2007-05-07 @ 20:34:10
URL: http://honeykohan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback