elza goes harcore

honey frågade mig precis vad jag gör uppe haha.
klockan är 01.14, men vi har ju lov :D
men jaja hon syftar på att jag behöver typ dubbelt så mycket sömn som hon för att fungera.
men inatt är jag hardcore hahah.
ne men jag har faktiskt svårare att bara sitta uppe vid datorn länge nu än förut.
om jag är ute är det inga problem (haha ok ja somnade i en trappa på trägårn igbg)
jag kanske har narkolepsi, vem vet :P
såg en dokumentär om det en gång, då somnade hon mitt i intervjun, i potatismos hahaha.
det har jag aldrig gjort.

haha nu ska jag googla på "funny" och se vad jag hittar för bilder


det va den roligaste haha.

och det här om man googlar på "roligt"



HAHAHAHAHA


förresten, vem är det som har en hund som heter elsa?
det är nån!


Kommentarer
Postat av: h0nung

såg en dokumentär om det en gång, då somnade hon mitt i intervjun, i potatismos hahaha.
det har jag aldrig gjort.
HAHAHAHA :D Lol @bilderna, du är sjuk i huvudet :D (L)

Postat av: Vicky

HAHAHA.. kolla in min blogg jag har härmat dig (L)(L) hahaha ;D

2007-05-17 @ 12:41:14
URL: http://vix.blogg.se
Postat av: Vicky

var det inte britta? ;P

2007-05-17 @ 13:08:50
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback