iiiiiih

jag lät ungefär så när ja åkte balder idag.
men fan va kul det va haha.
skitsnygg bild på mig och alice också hahha.

spökhuset gastan skrämde fan skiten ur mig också.
och en kvinna ba "allt är illusioner, lugna ner er där bak!"
hon syftade på mig, alice och två tjejer i min ålder som freakade ur totalt hahhaha
vi typ skrek och knuffade varandra.och ja råkade aggra på en tjej som släppte mina axlar eheheh.
men det va i stundens hetta haha. 
och fastän jag vet att det är glasgolv under den där plankan balanserade ja likt förbannat på den haha.

ne, men ett väldigt roligt lisebergsbesök va det, nu när alice vågar åka allt och är tullräckligt lång hahha ^^ 
ska inte underskatta det den här sommaren, måste lätt åka dit. 

och nu är det eurovision snart, är mest pepp på att se ukrainas bidrag för det ska tydligen va roligt.
oj ja hade visst stängt ner rutan och inte avslutat
hinner inte det nu heller pusspuss


 


Kommentarer
Postat av: Vicky

hahahahahhaa elza goes 11 ^^ (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback