jag är så het

okej, blogg på fyllan igen omg.
det känns väldigt fjortis,
men det bveror nog på att jag knappt har varit hemma under helgen.
och nu när jag väl är hemma är jag lullig haha.
anyway, jag ska lägga in bilder och stuff imorrn, men det är jag way too trött för nu.
men fuck, varför snackar jag alltid för mycket when im drunk.. jaja.
från och med imorrn ska jag ta det lugnt tills helgen hahaha, och jag och vix ska gå en bakispromenad.
kortegen gick iaf bra idag, kim jong il!
och det va lite kul att trumma ett tag.
festen va också bra men som sagt jag borde hålla käft ibland, blir så pinsamt annars.

gårdagen va vi dock  på almenäs.
det va kul, men kallt och sen va alla tvungna att dra hem pga polisen.
vi träffade dock på en teknist som va lite vilse sen haha.
no more comments about that, men det va kul (liknar jag avril lavigne huh? ) :P

however, så ska jag sova nu, efter att ha läst lite bloggar som jag kommit efter i.
mina hjärnceller är seriöst försämrade.
som lina sa igår, man tappar ord.
sen sa hon " X va tull" istället för "X va full!"
hahahaha
jaja, i love you guys som jag hängde med idag
vicky, honey, tea, sofia, anna, lina mainly <333
sen träffade jag ju diala och cicci på stan, miss you guys!
även om ja inte vill till skolan på onsdag haha

time to go to bed, pussss

Kommentarer
Postat av: Vicky

ont i huuuuuvudet. solglasögon är ett måste sen! haha (L)

Postat av: tea

daarling, mina hjärnceller har helt seriöst dött :( jävla kortegehelg haha ;P

2007-05-01 @ 14:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback