lika som bär två

 
ingvar kamprad och fabian bengtsson
det är alltså inte samma person vicky.
och dom har hittat båda två hahahaha <333

idag har jag varit med tjejen som kan släppa en egen "dummaste citat" bok, nämligen vicky lam haha
dock ägnades det mesta av tiden till hemsöborna och historietter så hon hann inte säga så mycket trögt

men vi tog ju en paus iaf hahaha.


sen va jag på bio med mamma, la vie en rose, den va så bra.

och jag förstod faktiskt utan att kolla på texten ibland ^^



edith piaf, vilket människa och vilket öde...
att så mycket hemskt kan hända en människa.
vilken tur att hon blev framgånsrik och fick sjunga, det hon levde för.
jag kan inte fatta att ja inte grät haha.

framsteg :P


just det ja skulle göra en lista haha.

det får bli om en stund


Kommentarer
Postat av: Vicky

"vilket människa"

hahahahahahhaa :D:D skulle du verkligen valt sv HL? haha skoja (L)

Postat av: elza

hahahahaah jaja :P

2007-05-17 @ 22:59:54
Postat av: tea

hahahahahaha du vetinte när boken släpps?

2007-05-18 @ 14:11:13
URL: http://telicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback