lista

okej, min hjärna funkar inte idag och jag gör sånthär istället för plugg haha.
följande lista är tagen från
ammi

1. YOUR REAL NAME:
Elza Holmstedt-Pell

2. YOUR GANGSTA NAME
(first 3 letters of your name + izzle):
Elzizzle. HAHA nice

3. YOUR DETECTIVE NAME
(favourite colour and animal):
red cat

4. YOUR SOAP OPERA NAME
(middle name and current street name):
Amalia Klämma. hahahahahahaha det va det fulaste  

5. YOUR STAR WARS NAME
(the first 3 letters of your last name, the first 2 letters of your first name,  first 3 letters of your mom's maiden name):
Holelhol. haha det va ju snyggt :P

6. YOUR SUPERHERO NAME
(2nd favourite colour, and favourite drink):
green orgasm. haha det lät ju bara äckligt :P

7. YOUR IRAQI NAME
(2nd letter of your first name, 3rd letter of your last name, any letter of your middle name, 2nd letter of your mom's maiden name, 3rd letter of your dad's middle name, 1st letter of a sibling's name, last letter of your mom's middle name):
Llmolat HAHAHAhahahah ok det va inte så kul egentligen men alltså... jag vill lätt heta så :P

8. YOUR WITNESS PROTECTION NAME
(father's middle name):
han heter ju per-olow, så vi säger olow då

9. YOUR GOTH NAME
(black, and the name of one of your pets):
Black Tsatsiki
HAHA det va inte goth nånstans


och här en till, tagen av tea

1. Hur mår du idag? I Dina ögon - Lars Winner bäck
2. Kommer du komma långt i livet? San Fransisco - Hello Saferide
wohoo, dit vill jag gärna haha
3. Hur ser dina vänner dig? Wind- Akeboshi
4. Kommer du gifta dig? Albion - Babyshambles
5. Vad är ditt livs themesong? Beep- Pussycat dolls    
HAHAHA noooo, men det stämmer säkert :P
6. Vad är ditt livs historia? Heartattack machine - Ladykiller
haha, okeeej :P
7. Hur är skolan för dig? Low - Coldplay              
haha, yeah det är sant, ingen skolmotivation atm
 8. Hur kan du komma framåt i livet?  Cellophane boy- No doubt
9. Hur kommer imorgon vara? Vem ska man tro på- Thomas DiLeva
hahaha oj
10. Vad är det bästa med dina vänner? Come give me love- Ted Gärdestad  
aaaaw
11. Vad finns i lager för nästa vecka? Everyone knows everyone - The helio sequence          
aha, why not?
12. Vilken låt beskriver dig bäst?  December- Kent               
nej haha
13. Hur är det med ditt liv? Då alla stjärnor föll - Freddy Wadling
haha, vilket roligt liv jag verkar ha        
14. Vilken sång kommer spelas på din begravning? Everybody hurts - REM     
åh, jag älskar den låten, så himla fin jag måste lyssna klart! 
15. Hur ser världen dig som? Any Other World -  Mika       
haha okej?
16. Kommer du ha ett lyckligt liv? Tilt your head back- Nelly feat. Christina Aguilera 
oh yeah
17. Vad tycker dina vänner om dig? Ten minutes to take off- Tiger Lou                               
hahahaha tackar

18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? The End- Beatles
jahopp då vet jag det
19. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? Slutsats - Kent 
jo den är väl bra
20. Har du en djup och mörk hemlighet? Good Song - Salem al fakir                   
KLOCKREN hahaha (jag sparade teas svar där för det passade mig med haha, lite iaf)
21. Brukar folk fantisera om dig i hemlighet? Still take you home- Arctic monkeys     
haha jag tar det som ett ja, att ni fantiserar om att ta hem mig
22. Hur kan jag göra mig själv glad? In your eyes- Kylie Minouge  
åååh, true indeed haha
23. Kommer jag någonsin ha barn? Jag vill- Magnus Uggla      
haha uppenbarligen vill jag iaf
24. Vad är några bra tips till mig? Nitar och läder - Magnus uggla
HAHA magnus uggla igen! dålig shuffle haha. hahaha men bra tips, "får jag inte nitar och läder, höga stöd och porriga kläder" "får jag inte komma på natten, sätter du vår kärlek på prov" hahahaha mycket bra text
25. Hur kommer jag bli igenkänd? Mardy Bum - Arctic monkeys                        
haha får inte ut nåt av det, men lovely song
26. Vad är min danssång? We are the champions- Queen
hahaha wohooo

okej, nu ska jag verkligen göra mitt yttersta för att läsa i psykologiboken.
sen ska jag sova.
jag känner att psykologin kommer leda till sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback