roligt samtal

det ringde hem, jag svarade:

- hej det är elza
- hej, är det nina?
- nej, elza
- eh okej.. inte nina?
- nej elza, det finns ingen nina här
- okej, men har jag ringt *säger mitt telefonnummer*
- ja
- men jag skulle prata med nina, om tysklandsresan
jag tänker direkt att det måste va en föräldrer till en i ungdomsorkestern som vill fråga mamma nåt om tysklandsresan de ska göra snart, och säger
- aha, okej, men då är det nog anette du menar
- ja det kanske det va
ger mamma luren och säger att det är en orkesterförälder
- hej det är anette
- hej,är det nina, hade du bokat en resa med vita bussarna imorrn?
- va?! nej haha
- nehe.. men vem kan det då va... jo jag ska ringa gun johansson. haha jag får väl forska vidare då.

ahahaha han måste ju trott att jag va helt pundad som gav luren till mamma.
vilka missförstånd det kan bli
som en annan gång då det ringde en hem till oss som lät jätterolig så ja trodde det va en kompis som busringde, så jag ba "men lägg av X, ja veeet att det är du, du kan sluta hålla på nu, du får inte snacka med mamma haha!"
hon ba "öh... det är lisa kan jag få prata med anette?" (lisa är ett påhittat namn haha)
så inser jag vem det är hahahahah, och det är en helt vanlig människa, också från en orkester hahaha
jobbigt med band geeks :P

men fan va pinsamt att jag trodde det va nån som gjorde sig till så va det en vanlig röst

hahaha

det här verkar bli en flummig kväll



 


Kommentarer
Postat av: Jennica

Hahahaha:D

Postat av: Jennica

Hahahaha:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback