sunday

but no sun today.
vilket ör bra för ja orkar inte gå ut haha.
idag har jag lust att slöa hela dagen men det går nog inte.
måste städa mitt rum, för att som vicky brukar jämföra med the sims så är min mätare extremt röd och alla gubbar har dött haha.
sen borde ja göra engelska och matte, men jag börjar nog med engelskan för det är roligast haha.
ugly betty <333
plus att honey har gjort en massa så nu är det min tur att dra strået till stacken haha.
HAHAHA i cant believe i just wrote that
okej det blev visst lite sol.
jaja
det slog mig just att vi bara går i skolan tre dagar nästa vecka.
niiiiiiiiiiice *låter som i south park*

idag transformade jag alice till en punkare för hon skulle på "punkkalas" haha, och jag måste bara dela med mig av resultatet

image172 image173
hahaha, okej bilderna va inte bäst men ja lovar resultatet va lyckat.

ska träna idag, det va längesen haha, väldigt längesen.
hoppas ja inte får håll haha.
åh, det positiva med att lyssna på radio är att det ibland kommer oväntatde låtar, som den här, kommer ni ihåg den? skulle gissa att den är från typ år 2000
This is the story of a girl
Who cried a river and drowned the whole world
While she looks so sad and lonely there
I absolutely love her
When she smiles


nine days heter gruppen, kommer ihåg att ja gillade den.
haha nu blev det the ark med the worrying kind som va klart bäst i eurovision igår.
men nej, det blev lesbisk kampsång istället haha.
jaja, hon sjöng iaf inte falskt vilket va skönt.
men lol på alla andra i toppen haha.
öststaterna är för många för att va med i melodifestivalen haha.
ungern förvånade mig dock lite, vilken röst och bra låt :O
fast det funkar inte riktigt med blues/jazz i melodifestivalen.
aja, ola salo äger hur som helst!
nästa år får vi skicka nåt freak som ukrainas bidrag och hoppas på en topplacering, istället för att skicka nån som har talang, för det är bara slöseri.
martin stenmarck på 19e plats, och the ark på 18e... vart är världen påväg? hahaha
kristian luuk är iaf den bästa kommentatorn haha, och en gång reagerade vi likadant, det va när alla länderna skulle lämna poäng och det va en man som va typ flintis haha, jag ba "OJ" exakt samtidigt som luuk hahahahah

sen sa han "en flintskallig farbror" vilket va ungefär detsamma som jag tänkte.


nej, nu måste jag ta tag i mitt liv haha

pusshej


Kommentarer
Postat av: Vicky

hahahaha till allt typ ;P vad söt alice blev ;D punk on!! hahah ;P

Postat av: Jennica

Haha "Oj, en holländsk farbror". Då skrattade jag högt:D Och Alice blev en väldigt trovärdig punkare, det måste jag säga.

Postat av: h0nung

naaaaw alice goes putt goes fusion :D

2007-05-13 @ 16:06:21
URL: http://honeykohan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback