closer and closer

i onsdags provade vi studentmössor.
oj.
snart är vi "vuxna"
helt sjukt.
nästan så jag vill att tiden står still lite, det går fööör fort.
men bottom line: snart är det meningen att vi ska klara oss själva, betala räkningar, vara ekonomiskt oberoende (fast det lär ju ta ett tag haha), sofistikerade, ha ett socialt nätverk, dricka vin till maten, tvätta kläder, inte låta ett glas juice stå och mögla i sitt rum (det kanske bara är jag HAHAHA) osvosvosvosv
it's time to grow up.

men ikväll tänker jag istället släppa fram barnet inom mig och gå på maskerad haha.
bäckäng here i come.
klädd som pirat.
det enda som skiljer det från ett barnkalas är väl att jag hade tänkt inmundiga lite alkohol.
med betoning på lite och den här gången hoppas jag att jag menar det haha.
skepp ohoj, ha en bra kväll! :)

och just det, det här är min kommaistämningmusik:

tack för tipset angelica ^^
À cause des garçons
On met des bas nylon
On se crêpe le chignon
À cause des garçons
Et du qu'en dira-t-on
On flirt sur tous les tons
À cause des garçons
On salue pour de bon
À cause des garçons

oh yeah haha ^^

Kommentarer
Postat av: h0nung

mögliga glas is teh shit (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback