it was a kid

Hello, I am a Norwegian virus. We are not technical. Please forward me to all people in your address book, then remove all files from your hard drive.

HAHAHAHAHAHAHAHHAHA

jag är ledig imorrn wohooooo!
(nej det råder inte alls bloggtorka)

just det, vi hade några lärare på besök från skara idag som skulle se hur vårat IBupplägg är typ.
så va det en med på mattelektionen som såg ut som pettson.
och vad händer?
jo, han somnar!
sitter där längst bak i klassrummet och sover!
så jävla kul va det hahahahaha
då är man entusiastisk liksom :P
sen sa han massa konstiga grejer när han väl vaknade.
han snacka kass engelska också och det sa vix till mig på franska, så visade det sig senare att han förstår franska EHEHEH, pinsamt, hoppas han inte hörde.
men seriöst, bra gjort av en lärare att somna på lektionen haha.

however, studiedag imorrn!!!!
jag måste tyvärr städa mitt rum efter ett antal dispyter om det här hemma.
men nu snackar vi alltså inte plocka undan lite.
mitt rum ser förjävligt ut och jag är så fruktansvärt konstig som faktiskt inte bryr mig ett dugg om det.
det rör mig inte i ryggen att det är saker precis överallt och att alla mina kläder ligger i en hög.
men det borde det tydligen göra.
nej alltså ni skulle se mitt rum nu, ni skulle nog inte tro att det va sant haha.

gonatt
imorrn ska ja sova ut :D

Kommentarer
Postat av: Jennica

Hahaha att pettson somnade var fasen dagens:D:D:D

2007-11-23 @ 10:35:32
Postat av: Tobias

Svar: ja de ska jag lätt :D

Postat av: Linnea

Haha, gud vad kul det var att han somnade och vad knepig han var :P Jag har jämt stökigt på mitt rum och jag fattar inte varför föräldrar får raseriutbrott över det hela. Det är ju inte deras rum! haha. Fast å andra sidan förstår jag inte riktigt varför jag envisas med att bara slänga kläderna på golvet istället för att lyfta armen och lägga dom på en stol ;)

2007-11-23 @ 22:23:42
URL: http://lajnea.blogspot.com
Postat av: vicky

just det.. blev det nån drama? ;P hahaha (L) hoppas du har kul på kentkonserten nu :D:D

2007-11-24 @ 23:09:05
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback