andas mer

mamma: elza, du borde andas mer och prata mindre

mamma, till alice som kollade på TV imorse: alice, sluta kolla på barnprogram för treåringar nu, du måste skynda dig att klä på dig
jag: HAHAHA barnprogram för treåringar *retas* vad är det för program då?
alice: arthur!
elza: VAAAAAAA ÄR DET ARTHUR OMG VARFÖR SA DU INTE! *springer in och sätter sig framför tvn*
pappa: hahaha, barnprogram för 18åringar va det visst...

HAHA, men arthur är ju asroligt!
haha ja, så roligt har vi i vår familj :P

igår va jag emo eftersom jag va på parkaden.
bättre definition finns det liksom inte haha.
men det va kul, trevligt sällskap :)
och det sista bandet va jäääättebra ^^

idag har jag slöat alldeles för mycket och pluggat alldeles för lite.
en helt vanlig söndag alltså :P
men snart ska jag till andreas, wiiiie <33

Kommentarer
Postat av: Anna

jag säger hej vilken underbar dag det är då man kan vara som man är och ändå leva tillsammans, du måste lyssna till dig själv, göra vad du vill, sjunga med i musiken inte sitta still!

2007-09-23 @ 22:14:19
Postat av: tea (barnprogram in my heart)

VAFAN NÄR GÅR ARTHUR !? HAR JAG MISSAT DETTA!?

2007-09-24 @ 11:07:34
Postat av: Andreas^^

Det är en enkel regeeel, och den kommer innifråååån, tro på dig själv (dig själv) FÖR DE E VA DE HANDLAR OOOOMMMM!!!! Jag säger......

2007-09-24 @ 21:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback