din mamma

din mamma är så ful att hon tog din pappa

din mamma är så dum att hon glömmer receptet på IS!

det va vad vi gjorde på psykologin idag.
och flugsmällsleken såklart!
mycket givande haha :)

när asianbabes gick genom stan märkte vi att det va "glassrensning" på sofies godis eller va det heter :P
tre kulor för 12 spänn.
DET är billigt haha.
även om glassrensning låter lite gross.
men det va för att glassäsongen är slut, inte för att den va gammal ^^

varför jag är vaken nu är ju också en fråga att ställa sig.
jag kommer va dööööd imorrn.
08.00, analysering av brott och straff.
livet är underbart!
HAHAH åh nu kom jag och tänka på när eta, min gamla svenskalärare sa det en gång.
vi såg på en film som hette så, så kom en tjej in försent varpå eta utbrister "livet är UNDERBART!.... heter filmen vi ser alltså"
shit va kul, det va längesen jag tänkte på det :P

för övrigt måste jag egentligen skriva en franskauppsats om ett dåligt semesterminne, men jag orkar inte bli klar med den haha.
det är nog bara skönt för fatima att slippa läsa en TILL uppsats om när jag blev jagad av en hund hahahaha.

gonatt!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hörru din kommunistslyna, låt min pojkvän vara i fred. Jag vill inte att du påverkar hans moderatsinne.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback