en bäver :P

En man ~50, med utländskt påbrå, kommer in och går raskt fram till första bästa lediga säljare.
Mannen (rappt): Jag ha ett problem!
Säljaren: Ja, okej.. Vad har du för problem?
Mannen (viftandes med sin telefon): Alltså.. Varje morgon, klockan åtta någon ringa mig. Jag svara. Men ingen svara. Det är någon som heter SNUSSER!!
Säljaren (förvånat och osäkert): Jag tror att det är ditt alarm som ringer?
Mannen (aningen röd i ansiktet): Okij.. (han går raskt ut ur affären.)

HAHAHAHAHAH det här va en av dom roligaste tjuvlyssningarna.
fast ja fattar inte varför det va så viktigt att poängtera att han va utländsk, det hade inte precis nån effekt haha.

igår hade jag bara en lektion, det va skönt ^^
och robin gillade min written task idé, det va också skönt haha.
så nu är ja typ klar med den första, eller ska låta den va i några dagar och sen läsa igenom det och justera saker.

så igår va jag hemma vid 13.
tänkte att jag skulle få en massa saker gjort, men det blev inte riktigt så.
men men, gjorde lite nytta iaf.
sen åkte jag till andreas, i fristad där man kommunicerar genom att skrika till folk när man är ute på gräsmattan :P
mycket udda ställe det där haha.
vi såg iaf på torkel i knipa, där den roligaste repliken är "och det här är min afrikanska pungråtta, lise-lotte"
HAHAH, intressant film.
sen va det skratt och flum som alltid, typ "jag såg en bäver.. men den va död" på stockholmska HAHAHAHA.
och filosofiska frågor som "undra om dom som är med i en porrfilm pratar om djupa saker när filmen spelas in?"
ja det kan man ju fråga sig ^^ hahahaha
rolig kväll iaf to sum it all up :P

idag ska jag på IBceremonin och se treorna få sina diplom och för att se diala och jennica uppträda :)
tänk att det är VI som får diplom om ett fuckin år!
och ikväll blir det fest med the girls, nice ^^

nu tänker jag ta en dusch och sen sjunka in i dostojevskijs värld.
fast först två tjuvlyssningar till:

Full emokille ~18 stöttar en tämligen berusad bratkille ~18 i trappan så att de båda kan hålla balansen.

Emokille: Nu kan inte dina lacosteskor rädda dig!


HAHAH, äääg.
fast han va väl inte emo utan fashioncore ;)


En mamma går med sin lilla vilt skrikande dotter, bägga iklädda färgglada foppatofflor. Ett par steg efter går två gothare ~18.

Gothtjejen: Mm, här skriker man..
Gothkillen: Jag skulle också skrika ifall jag var tvungen att ha på mig sådana skor!


wordwordword!
jag HATAR dom där jävla foppatofflorna, och dom är inte ens bra, för det finns giftiga färgämnen i dom, så det så!

nu avslutar jag som shire skulle ha gjort:
ha det bäst, gå på fest, dansa mest!

Kommentarer
Postat av: sven

haha shire är sååå fucking irriterande!!

2007-09-01 @ 11:40:56
Postat av: Andreas

Rolig kväll, ja, och bara så du vet så har jag SETT en bäver......men den va död.-.....jag fick inte se på andra sidan för den va skjuten i magen:/ hahahahhaha^^
eller de kanske inte va en bäver, de kanske va den afrikanska pungråttan liselott;)

2007-09-02 @ 15:28:31
Postat av: Wiklundskan

Haha shire, han har alltid fulaste avslut XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback