håkanist, javisst!

heeelt underbar konsert.
håkan has done it again säger jag bara.
lisebergskonserterna måste ju bara bli en tradition ^^
han spelade många låtar som han inte brukar spela, inte bara typ hits, och det va verkligen roligt att få höra dom live.
tex vi två 17 år, jag blev lycklig och varm inombords då den spelades.

Skyll dig själv, inget händer här
men det gör ingenting
om dina händer är här

så det va en lyckad konsert.
och en lyckad kväll i övrigt med den dynamiska trion <333

måste bara berätta om bussresan hem som va lite traumatisk from time to time.
en kille bakom oss mådde tydligen dåligt och sa "ja mår illaaaaaaaaaaaaa, ja MÅSTE ha en påse nuuu!"
omg tänkte jag och lina..
så hittade dom ingen påse och det blev ännu  värre.
hans kompis ba "fan va dåligt, det måset ju finnas påsar på bussar! spy på golvet då, det är ju chaufförens problem!" varpå hans andra kompis sa "ja faktiskt!"
gaaaaaaah ja ville typ vända mig om och slå dom.
till slut kom dom iaf på att det finns en toa på bussen så dit gick den illamående killen.
han kom tillbaka typ fem min senare och mådde INTE bättre.
men sen somnade jag, och jag tror inte han spydde tack och lov.
asså det klart det va synd om honom, men jag pallari nte riktigt att nån ska spy precis bakom mig i en timme liksom, jag har väääldigt svårt för sånt haha :P

imorse vaknade jag 12, vilket resulterade i att jag inte har kommit igång med nåt plugg än.
men idag mår jag inte så dåligt av det, jag känner mig rätt behaglig idag haha.
så snart blir det väl matte, brott och straff eller kanske min andra written task?
valmöjligheterna är oändliga hahaha.

ikväll ska jag iaf till andreas ^^
och honey efter det, då hon har FF hela natten hahaha.
FF påminner mig om bert ni vet? hahahaha.

Kommentarer
Postat av: vicky

och LUKTEN framförallt ;P

Postat av: Linnea

håkan has done it again - indeed!

2007-09-09 @ 13:42:34
URL: http://lajnea.blogspot.com
Postat av: Jouhaine

Håkan D:< Jag fattar inte att du missade SMK för den dyngan! Menmen, alla har ju sin smak, kul att veta att du hade skoj iaf! :D

2007-09-09 @ 23:03:35
URL: http://jouhaine.blogg.se
Postat av: Jouhaine

Fan, hela min kommentar kom inte med av nån skum anledning! Här är resten i vilket fall!
"Jag fattar inte att du missade SMK för den dyngan! Menmen, alla har ju sin smak, kul att veta att du hade skoj iaf! :D"

2007-09-09 @ 23:04:52
URL: http://jouhaine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback