listless haha



Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa?
nee
Vilken årstid tycker du bäst om?
sommaren
Brukar du sjunga i duschen?
sjunga och sitta :P
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
nej, jag tror att det enbart är attraktion
Vad är viktigast för dig?
att må bra och att dom runt omkring mig också gör det
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor?
oj... dela med min familj, resa, shoppa, spara till utbildning osv
Vad är det bästa med julafton?
Stämningen och kalle anka haha ^^
Tänker du mycket på ditt utseende?
är ju lite narcissistisk av mig så, ja det gör jag väl
Bär du glasögon eller kontaktlinser?
Nope, perfekt syn haha ^^ men "alla mina kompisar är invandrare och har nedsatt syn" sa jag en gång och syftade på vicky, honey, diala och cicci hahahahah.
Vilken färg är snyggast?
röd
Tycker du matte är svårt?
nu ja, men under den större delen av mitt liv nej inte speciellt. men det är sjukt tråkigt
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling?
typ en ipod, för jag kommer seriöst aldrig köpa en haha
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon?
typ 10.30 + haha
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska?
familjen blir det väl oftast tyvärr
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen?
nej, det borde faktiskt inte behövas
Hur många gånger har du fuskat på ett prov?
har väl hänt ibland. men oftare att jag har hjälpt än tvärtom haha. fast i ettan skrev jag lite kemigrejer i skalet till miniräknaren när vi hade prov hahaha
Bor du utomlands?
det beror väl på vart läsaren är
Hur länge varade ditt längsta förhållande?
ett år och två månader typ
Har du piercing?
nope
Vart skulle du helst vilja ha piercing?
vill inte ha nån, men läppen i så fall tror jag. men bye bye flöjten blir det då haha
Bråkar du och dina syskon ofta?
haha ja, men inte så seriöst. om jag bråkar seriöst med alice får jag alltid jättedåligt samvete, och hon med så det brukar lösa sig
Vem är den viktigaste personen i ditt liv?
går ju inte att välja bara en
Läser du ofta böcker?
ja, men blir ju tyvärr bara dom man måste läsa i skolan. fast dom är rätt bra men ah, känns så påtvingat
Vad föredrar du för sorts filmer?
blandat
Vad slösar du mest pengar på?
kläder och nöjen
Vill du gifta dig?
själva gitermålet är inte så viktigt. lutar nog mer åt nej än ja faktiskt.
Vill du ha barn?
ja, men inte före 30
Låser du toalettdörren även om du är ensam hemma?
haha ja det gör jag faktiskt, en reflex typ. fast när jag ska duscha och är ensam hemma brukar jag tänka typ "shit tänk om jag ramlar och slår huvudet" så då låser jag inte. inte för att det hjälper om ingen är hemma HAHA, men så gör jag iaf :P
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för?
idol
Vilka ställen har du bott på?
arvidsjaur, kristinehamn, linköping, borås
Vilka husdjur har du haft innan?
katt ^^
Vad förknippar du ordet skolstart med?
trött
Solar du ofta?
på sommaren ja, men brukar inte pressa i solarium
Är du bra på att laga mat?
jodå
Var badar du helst?
havet!
Vad dricker du för alkohol?
är inte så kräsen haha, men öl går fetbort :P
Vilken kändis är hetast?
zac efron på rolling stones-omslaget haha!
Vad dricker du helst när du är törstig?
vatten
Vilken är din favoritglass?
kulglass ^^ kan inte välja smak ju
Vilket kaffe sörplar du helst?
koffeintabletter haha, haaatar kaffe
Vill du gå ner i vikt?
nää, men skulle gärna va mer tränad
Tycker du om sushi?
har bara ätit veggiesushi en gång, och det va väl helt okej ^^
Lever dina föräldrar tillsammans?
jao
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport?
nej
Har du tandläkarskräck?
nej
Vad heter du i mellannamn?
amalia
Är du en morgon eller kvällsmänniska?
kväll, men är typ alltid trött haha
Biter du på naglarna?
neeee
Vilka hemsidor besöker du varje dag?
bloggar, bilddagböker, youtube
Sportar du?
ne det är det dåligt med haha
Framtidsdrömmar?
plugga på london city university, bli journalist, resa mycket, ha jävligt kul, skaffa familj osv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback