men ge mig styrka!

jag hade tänkt att det här skulle bli ett "roligacitatinlägg".
men nu sitter jag med en jävla biologilabb istället.
varför fick alla det att låta som nåt simpelt när det typ verkar ta tre år undrar jag?!
och jag fick lisas sista kopia så jag får inte ens kladda på jävla pappret för hon vill ha tillbaka det.
gaaaaaaaaah nu känner jag mig kvävd av skolan igen.
och jag kan inte plugga så mycket som jag borde, det går inte, okej?

för att försöka framstå lite mindre som en pmskärring kan jag väl säga att jag var på bra humör förut haha.

jfkljsdfskdf jag hatar att lämna in saker jag inte är nöjd med, men så lär det ju bli nu.
och jag som tänkte göra annat.
och jag har ONT i halsen, alltså smärta.
det är nog nåt kroniskt haha.

hur som helst börjar jag 10.20 imorrn och har bara en lektion pga inställd engelska.
så det är ju bra.
får väl i värsta fall sätta mig med labben då, för nu vill ja helst bara lägga mig.
skolsaker tenderar att få mig ur balans haha.
om ni vill ha en insikt i mitt liv så säger jag bara: written tasks, lab, massor av matte, brott och straff, worldlit, interactive oral, individual oral, TOK-essay, franskauppsatser, och sist men INTE minst EE.
haha gud ja trodde aldrig jag skulle göra det här, lista allt jag har att göra.
det känns så fel, kanske tar bort det här inlägget nångång men ja måste bara få ur mig mitt hat haha.

ser iaf fram emot det en trevlig kväll imorrn med mina kära vänner lina och anna.
försenat firande av lina, here we come :)

Kommentarer
Postat av: Jennica

Om det ät till nån tröst så är tydligen min biologilabb förfärligt simpelt till skillnad mot alla andras.

2007-09-07 @ 07:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback