much bettah

som ni ser i det tidigare inlägget fick jag en mycket positiv överraskning imorse :)
jag hade alltså bara matte idag, mellan 14.15-15.25, oh yeah.
men när jag va påväg till min sånglektion som började 13.30 hände något.
nån insekt eller nåt flög rakt in i munnen på mig och jag hann inte ens reagera förrän den va i halsen.
iiiiiew haha.
och den försvann inte heller, den bara satt där när jag skulle sjunga, som idolmaries sparris :P
men men, det va ingen större katastrof, min röst blev lite raspig och det kändes lite obehagligt bara.

när jag kom till skolan kom malin och sa att jag ska jobba på lördag med henne och mirry.
bra sällskap, men jag hade ju planerat att supa skallen av mig på lördag så det va lite synd.
men istället får jag kolla på andra människor som gör det och ta bort deras disk + fylla på barerna med sprit åt dom.
nästan samma sak, huh? hahaha
men jag ska egentligen inte klaga, för jag får pengar och jag gillar jobbet.
dock tycker folk fortfarande, även jag, att det är jättekul att skämta om att jag egentligen jobbar där som prostituerad hahahaha.
men nej, barroddare is the shit haha ^^

förresten, GRATTIS DIALA 18 ÅR :D:D:D !!!!!!!!!!
min habibi för evah hahaha <3333
image202
här va du blond, skolavslutningen, det är du ju inte längre, bara i huvvet ^^

nej, nu ska jag läsa kung oidipus och ha countdown till idol, som verkligen är min höjdpunkt i vardagen haha.
särla sög hårt igår, bra att hon åkte!
tjejerna va förresten mycket sämre än killarna, ovanligt.
får se hur det går för guysen idag.
det är även ovanligt att det bara är en kille som ser bra ut med - mattias hette han va?
för seriöst, 37åriga knut och 36åriga andreas lär väl inte bli flickidoler och inte heller typ han flintskalliga med thomas dileva outfit?
haha, det va bara en tanke men det är ju bra att vi inte är så ytliga ^^
okej jag ska inte fylla min blogg med mina idoltankar tror jag.
jag brukar inte va såhär besatt av TVprogram, i promise haha.

Kommentarer
Postat av: malin

jag pratade med mirry nyss och ola hade tydligen ringt och sagt att hon inte skulle jobba :/ så det blir du jag och ngn mer.

Postat av: Linnea

"som idolmaries sparris" - hahahaha. Undrar om det var en hel sparris som satt fast i halsen på henne :P

2007-09-26 @ 21:30:11
URL: http://lajnea.blogspot.com
Postat av: Jennica

Hur BRA var inte Daniel igår??? :D:D:D:D:D:D

2007-09-27 @ 06:52:12
Postat av: sven

vi läser också kung oidipus! ska dramatisera skiten med :(

2007-09-27 @ 12:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback