oh boy

oj, vad mycket saker jag hittade på marknaden igår.
not haha.
därför undrar jag varför min reaktion när nån säger "det är marknad" alltid är "jaaa".
honeys teori stämmer nog - det va askul när man va liten haha, så reaktionen finns kvar i en typ.
hru som helst roade vi oss ändå.
asianbabes va ju lediga igår :D
så vi lunchade på rådhusbuffén och drog runt i stan, det va nice ^^

idag har jag försökt göra lite extended essay men det går sådär.
och nu är jag hungrig haha.
tog iaf en bild på dagens jätteseriösa, genomtänkta och ack så trendiga outfit = myskläder hahaha
image287
linne, leggings, kofta och uppdragna strumpor is the shit ^^

ikväll är det alltså grand som gäller.
inte för festande utan pure work.
hoppas det går bra.
om ni ska dit och festa ikväll (hur många det nu är som är typ 23+ och läser min blogg haha)
SNÄLLA tryck inte fast snus i glasen och ställ inga glas i fucking askkoppar.
det ger mig nämligen kväljningar.
tack på förhand haha

nu har jag upptäckt miss li for real.
hon är ju helt underbar!

i get high on you baby


och den här texten tyckte ja va rätt rolig:

I used to be blond and stupid
But yes, I dye it darkcus it makes you think I'm smart
yes I'm so ugly
but I wear all this make-up cus it makes you think I'm cute
I'm so patethic
I am vein and wicked, self-lovingand rediculously naive hell yeah,
I've got a pair of big ones but the truth is without support
they're hanging down to my knees

miss li is here to stay säger ja bara - trägårn nästa vecka ^^

Kommentarer
Postat av: h0nung

LOL @ text hahaahah :D

Postat av: elza

haha yeah, den är kopierade så det är inte jag som har stavat fel så ni vet haha ^^

2007-09-29 @ 15:37:01
URL: http://pell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback