workin nine to five?

ja det kan man nästan säga haha.
ne, 20.30 - 04.00 is the shit.
nu är jag alltså hemma från jobbet.
tre stycken på min msn är inne - och det är såna som alltid har på datorn haha.
anyway, så bestämde jag mig för att blogga nu eftersom ja inte kommer kunna sova på typ en timme.
ja vet inte om det beror på koffeintabletten eller typ att jag har varit aktiv i åtta timmar och har svårt att varva ner haha.

det roligaste idag va iaf när bartendern erik beordrade mig att "gå ner till johan och be om en hummerpistol!"
jag "en vad?"
han "en hummerpistol!"
jag "haha... okej..." och tänkte aja jag orkar inte fråga va det är och verka dum.
så jag och malin gick ner till baren där nere vid receptionen och jag sade glatt "erik bad mig att fråga om en hummerpistol, har du en sån att låna ut?"
mannen i baren kollade väldigt konstigt på mig och sa "vet du vad en hummerpistol är haha? när han säger sånt så skämtar han. du får tänka efter lite nästa gång han säger nåt konstigt"
jag ba aha... HAHAHAH.
han måste trott att jag va helt blåst men ja tänkte att det kanske va nån barterm för nåt.
sen bad han mig iaf att hälsa tillbaka att erik ser ut som ett sugrör, så ja gjorde det hahaha.
hur som helst så googlade jag hummerpistol nyss, och hittade inget.
så om nån vet vad det är får ni gärna höra av er haha.

just det lönehelg = väldigt väldigt väldigt mycket mer att göra.
faaaan vilken träningsvärk jag känner av redan nu.
och har massa skärsår i händerna *emooo*
(fast nu skulle ja föredra en fashioncore ;) men det får ja ju imorrn ^^ )

lalala.. om jag bodde på landet så skulle jag väl höra tuppen gala (eller hur böjs det haha?) snart...
iofs så kan jag ju läsa brott och straff nu så somnar jag ju nästan garanterat!
smart elza! hahaha
gonatt folks <333

Kommentarer
Postat av: malin

hehe det var verkligen kul! hoppas att du inte allt för ont i kroppen.

Postat av: Patrik

Kul att du gillar min blogg. Din är också bra. Borås har jag aldrig varit i, men jag ÄLSKAR Doktor Kosmos låt som heter "Arbetslös i Borås". Lyssna på den om du inte redan gjort de. God kväll!

2007-09-30 @ 16:25:14
URL: http://pudding.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback