calm my heart

den här dagen har varit väldigt lååång.
började med att jag vaknade med vetskapen att jag va tvungen att duscha, och det gjorde lite ont i mig, för jag gillar inte att duscha på morgonen, men jag har sovmorgon idag så.
det hela resulterade dock i att jag känner att ja verkligen inte orkar duscha på morgonen imorrn = jag har duschat en gång till idag, på kvällen också.
så nu vet ni det, och min hud kommer snart torka ut men det är ju synd för mig.
använde iaf världens godast luktande duschpeeling som ja fick av lina ^^
och apropå lina så va jag på onsdagskonsert på kulturskolan idag, där hon sjöng en jättejättefiiiin låt som jag aldrig har hört förut, och nu har glömt vad den heter.
men jag återkommer med namnet, för gud vad jag gillade den!
och alice spelade flöjt också, puttinutt va det ^^
såg verkligen mig själv i henne när hon stod där med flöjten haha.

sen måset jag säga precis som jennica, att mitt humör (fast hon pratade om sitt humör haha) går upp och ner precis som vädret.
för okej väder är ett tråkigt ämne kanske, men wtffffff is up with it now?
gåshud passar helt enkelt inte i april, och inte snöblandat regn heller.
och jag har ont i halsen, suck på det.
så nu känner jag mig ganska håglös, men i övrigt har jag skrattat och flashat mitt tandkött mycket idag haha.
men även om morgondagen blir seg och tråkig, så kommer min helg bli super, med timo på fredag och håkan på lördag.
det, kära vänner, är min morot haha.

men tillståndet just nu är att jag är trött och irriterad på mig sj för att jag inte har hunnit plugga typ nåt hemma idag, och allra mest irriterad är jag för att jag slösade 30 min av mitt liv att kolla på morgonsoffan, som har varit bra fram tills förra programmet, då va det lite sämre, och idag, omfg, det sööööög. skrattade typ två gånger och då va det bara "hehe".
och jag är ändå lättroad.
och jag fattar inte, david batra, johan glans och björn gustafsson är ju några av sveriges roligaste komiker, HUR kan det gå så fel och bli så töntigt?!
tycker liksom nån att "benjamin" som ungdomsreporter va roligt mer än en gång?
svara gärna isf haha.
aja ska väl inte ta ut mina aggressioner på svenska komiker, ska istället hit the bed för mitt kvällsnöje number one, och nej så menade jag inte haha, jag menar scrubs.
dom gamla avsnittet går ju nu, som jag inte har sett, så jag bara måste se dom, även om det sabbar min dygnsrytm.
och detta har jag tjatat om så mycket att vicky och honey tillochmed skrev det på mitt födelsedagskort haha.
så nu ska jag sluta tjata om det här med.
byyye, and fear no darkness haha ^^

Kommentarer
Postat av: vicky

oj jag glömde bort morgonsoffan totalt! haha jag visste att jag hade glömt nåt ;P

Postat av: Maja

vågar man skriva "haha"?? ;)

Nä, men jag tycker inte heller att Morgonsoffan är särskilt kul längre... De får helt enkelt inte mina sura IB-vibbar att skaka av skratt, vilket behövs just nu!

2008-04-10 @ 19:39:18
URL: http://majaolson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback