we love this exaltation

igår hade jag min sista mattelektion ever!
det är inte direkt något jag sörjer, men det va svårt att känna "wohoo", eftersom det fortfarande är ett antal mattepluggtimmar kvar i mitt liv.
i förrgår va dagens händelse att asianbabes gick till det nyöppnade ica maxi.
jag gillar verkligen det stället haha, och vi betedde oss som typiska svennar och provsmakade allt som fanns i stort sett.
och vi insåg återigen varför vi är så bra vänner när jag sa "jag älskar kylrum" varpå både hoeny och vix stämde in i "jag meed" hahahaha.

men nu måste jag berätta om min mycket traumatiska natt.
jag somnade
jag vaknade av smsljud, klockan 02.35 av pappa "vi är i danmark nu"
och okej, jag bad dom smsa mig ofta, men inte på natten wtf haha!
för er som inte vet så är min familj i paris med en orkester nu.
så jag läste smset och tänkte somna om igen, men då upptäckte jag att jag hade helt jävla sjuuuuukt ont i halsen.
alltså jag har ju alltid ont nästan, men det här va verkligen smärta.
jag hoppades att det skulle gå över under natten och lyckades somna om.
sen vaknade jag igen typ 07.15 v ett sms "nu är vi i tyskland", vilket va av föga intresse för mig på min långa sovmorgon.
halssmärtan va fortfarande kvar.
somnade om lite och hade en jättekonstig dröm och sen vid 08tiden gav jag upp och satte på tvn.
och nu sitter jag här och har helvetiskt ont i halsen.
ska snart köra en megakur med värktablett, naturmedicin gånger två och te.
buhuuuuuuuuu synd om mig.
jag måste seriöst operera bort halsmandlarna.

Det är inte hur man har det,
det är hur man tar det,
och när man längtar tar saker tid


Kommentarer
Postat av: vicky

aaaaw krya på dig babe (L)

Postat av: h0nung

naaw krya på dig (L)
och jag är i borås nu
hahahahah

2008-04-25 @ 20:11:24
URL: http://honeykohan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback