vänder blad för en ny eskapad

ni vet jobbiga människor som ändrar sig, velar, tänker fel, ringer och störa, mailar tre ggr på en dag osv?
en sån har jag varit idag haha.
men det har lönat sig.
nu har asianbabes nämligen lyckats boka en sistaminutenresa, onsdag den 20e augusti, om 15 freakin days, åker vi till alanya, oh yeah.
är pepppp, vill att det ska ske nuuuuu!
sen har jag mailat kingston university, först för att jag inte visste vad ja skulle göra, sen ringt brita som måste skicka mina betyg dit för att nåt antagligen har krånglat, sen mailat igen och sagt typ "nu får ni nog snart mina betyg för att jag har skickat dom, och jag looovar jag har poängen som ni krävde" haha.
kände mig ganska jobbig, men ibland är det nog bäst att va sån för sin egen skull.
så nu är ja lite orolig att det inte ska lösa sig, fast jag vet ju egentligen att det måste göra det så jag ska nog lugna ner mig nu.

jag har även övningskört och kommit fram till att backa suger gnupung haha.
jag hatar att backa haha.

nu har sorgen över att inte längre jobba som stadsmusikant lagt sig haha.
det är underskattat att ha softishdagar med inga tider att passa.
men jag går ju såklart fortfarande och nynnar på stämmorna, det kommer jag nog göra tills typ nästa år haha.
idag träffade ja för övrigt hon som gav mig twix på peperoni, hon jobbade visst där, borås är litet, och hon är så himla gullig :)

men jag måste erkänna en sak.
jag börjar ärligt talat få lite panik för att jag flyttar om en och en halv månad.
så lite tid som jag ska bo med min familj, och en vecka kommer jag vara borta, helt sjukt.
och jag ska liksom inte flytta till andra sidan stan utan en 2,5 timmars flygresa bort.
jag längtar ju såklart ihjäl mig tills det bär av till london, men jag kommer sakna dom väldigt väldigt mycket.
det blir ett stort steg det här haha.
ska försöka göra det bästa av de här sex veckorna iaf.
lyckades ganska bra med det igår då jag och alice ägde hennes kompisar när vi spelade kort haha.
nej shit, vad konstigt det kommer bli, speciellt utan mini-me.
men självklart överväger det positiva med flytten stoooort, annars hade jag ju aldrig flyttat haha :)
är jättespännande bara att va inne på facebookforumen om skolan, fatta va kul det kommer bli där hahaha.

hare bra ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback