all the small things

precis när jag avslutade det förra inlägget skrev kate, tjejen som bor ovanför mig, att jag skulle ta en titt under lägenhetsdörren.
gjorde det, och där låg ett kuvert med ett julkort i, naaw!
vi har aldrig umgåtts, bara snackar när vi ser varann i huset, och i förrgår tror jag det va, så klagade jag på att jag aldrig får några brev/kort så ah det va så himla gulligt av henne!
fick mig verkligen på bättre humör, för jag tycker att det är lite svårt att få nån julkänsla här eftersom jag förknippar julen så otroligt starkt med min familj och mitt hem.
så det kortet hänger på min vägg nu tillsammans med: kort på nära och kära, affisch på håkan, en påfågelmask från halloween, broschyr från en salvador dali utställning, broschyr från kafka museumet i prag, t-shirten från the pub crawl samt fem vykort av andy warhol som jag köpte idag när jag kinga och eduardo kollade på den utsällningen (jag är så kulturell haha).
egentligen köpte jag sex kort, men jag tappade en under sängen och är för svag för att flytta den haha.
utställningen va awesome, såklart, det va ju warhol.

kom precis hem från kvarterskrogen nu, där tim, en holländsk kille, blev oerhört förvånad över att vi börjar skolan när vi är sju i sverige, dom börjar när dom är fyra wtfff, och han sa "so what are you doing before that, just throwing snowballs?" HAHA, rätt klockrent :p
så det här blev en helt okej kväll trots allt, nu ska jag se på family guy och nanaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback