gott nytt år!

2008 är här
jag ska göra ett årsinlägg, men nu orkar jag inte.
2007 har i korthet varit ett bra år, det bästa måste jag säga, med mycket nöjen, förändringar, träffande av nya människor osv.
jag haft väldigt väldigt roligt och en massa underbara människor runt omkring mig.

det nya året firades på en fest med bondtema (james bond, inte bönder.. haha) och jag hade jättekul mestadels, tack people <333
jag handlade dock mycket fel i ett antal situationer och jag har mer dåligt samvete och ångest än vad jag haft under hela 2007 sammanlagt.
förändringar vad beträffar mig och alkohol ska ske snarast och nu är det for real.

men tillbaka till året som helhet, det har varit underbart och jag har bakisfilosoferat om det mycket idag.
jag satsar hur som helst på att 2008 ska bli ännu bättre, och det tror jag verkligen det kommer att bli!
så mycket som står framför mig, det är både kul och skrämmande.

förra året vaknade jag upp och va magsjuk den andra januari, får hoppas det inte händer i år, jag har gjort mitt bästa för att undvika det, genom att inte äta frysta hallon importerade från danmark köpta på netto hahaha.
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback