it was here just the other day

igår vaknade jag upp med en fruktansvärd smärta i halsen.
även ett irriterat öga och huvudvärk.
tänkte då dricka te, men det är inte så jättenice att dricka te när det är typ 800 grader (du kan lita på mig).
så det gjorde jag inte.
det enda av värde jag gjorde igår va att gå till netto ungefär haha.
men det va nog bra för ja mår mycket bättre idag iaf.

ni vet sånadär fruktsallader som man kan köpa lite varstans nu, förpackade i plast?
dom ser jättefräscha ut och man ser massa folk äta såna.
men... jag mår dåligt av dom hahah.
jag tycker iofs att det ser jättegott ut, men det är nåt som bär mig emot, jag har fått för mig att frukten är typ täckt med konserveringsmedel och jätteäcklig.
nu vet ni haha.
men det stör mig för ja vill också kunna köpa såna istället för typ glass.
men nej, det finns helt enkelt en spärr, jag kommer nog aldrig köpa en sån haha.

för övrigt så är jag en väldigt oseriös människa, så om ni vill ta avstånd från mig pga detta så go ahead.
det kan ju va ett sånt slöseri med tid att lyssna på oseriöst snack..
japp, sånt kan man få höra ibland.
jag har dock inga planer på att ändra på detta haha.
det här är ett sånt tillfälle då jag faktiskt tycker det är okej att säga "this is me take it or leave it".
även om det inte är så värst kul.

oj, nu måste ja fixa min lunchlåda, palla att jag är sen när jag tom blir hämtad vid mitt hem av simon 10 min innan vi börjar hahah.
fast iofs är alltid 90 % av oss sena, musiker och tider ni vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback