vilket flyt

idag lyckades ja under femton minuter ramla och skrapa upp mitt knä samt upptäcka att nån hade snott min plånbok.
men hade iaf inte så mycket pengar i den, och nu är kortet spärrat så det va ju tur.
men ändå, tar ju ett tag att få nytt leg, plus att jag verkligen tyckte om själva plånboken som ja köpte för två pund i london haha.
aja så kan det gå.

ikväll ska ja ut med anna, ska bli kul :)
va så avis på alla som va ute i torsdags så jag bara måste ta igen det nu.
plus att jag förtjänar det efter den här slitsamma veckan (jaja jag spelar "bara", sug ni som säger så, det är visst jobbigt!)

och imorrn, klockan 16.00, då smäller det.
då får vi IB:are våra betyg.
fy fan vad jag är nervös.
ska försöka få fyllan att hålla i sig tills dess, eller nåt haha.

Kommentarer
Postat av: h0nung

MEN DU SPELAR JU BARA!!!!!



haha <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback