smile like you mean it

så nu är jag tillbaka.
eller jag kom egentligen hem i onsdags, men har varken haft tid eller ork med bloggen.
torsdagen skulle jag jobba gånger två haha, rep med stadsmusikanterna och grand på kvällen/natten.
jag hade nästan ångest inför grand, vill verkliiigen inte och ångrade mig bittert att jag tackade ja till jobbet.
men det gick bra och va helt okej ändå, tur att det va lite nytt folk som jobbade ^^
sen, när jag va klar vid 03.30 gick jag hem till vix där ja fick slagga, men eftersom vi inte setts på två veckor så satt vi uppe och snackade till halv sju :P
slutsats: jag va något trött igår, men det kunde ja inte va, för...

fredag = teas födelsedag :D
jättetrevilg förfest och middag med hur god mat som helst, vi rullade i stort sett ut från teas hem när vi begav oss mot trägårn haha.
jag och tea va dom enda med platta skor så vi sprang hela vägen till bussen och när vi alla väl va på bussen började tea med sitt "jag är artooooooooooooooon, grattiiiiiiiiiis" med en röst som ja fan aldrig trodde hon skulle kunna får ur sig haahha.
det va sjukt kul och jag tror nog att alla på trägårn visste att hon fyllde år till slut ^^
en riktigt bra kväll iaf, roligt och rätt mycket folk på trägårn trots att det va fredag,  träffade gamla klasskompisar, jobbarkompisar, och helt nytt folk.
tack för en bra kväll people :)

idag tänker ja inte göra så mycket av värde mer än att övningsköra ikväll då jag har blivit redo för det haha.
tänker försöka komma ikapp mina internetrutiner men det är nog fan omöjligt.
jag har ett antal, ni vill nog inte veta hur många, bloggar att läsa samt massa bilddagböcker att kolla  och jag orkar egentligen inget av det men har man blivit beroende så har man väl det i guess haha.
något som jag helt glömt bort dom senaste två veckorna är att vi får ju våra betyg snart.
creeeeeeepyyyyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback