they say it fits, if you let it

ciao bellas :)
om en timme och 20 min är jag påväg till landvetter.
sen bär det av till alghero, på sardinien.
jag stannar där tills den 25e, ska bli huuuuur skönt som helst ^^
(dagen efter jag kommit hem jobbar jag både på stadsmusikanterna och grand men det låtsas vi inte om haha)
trevligt är det också att många italienare förstår franska något sånär, så jag kör nog hellre på det än nån improviserad italienska haha.
nu måste jag lägga ner det sista i resväskan, typ en batteriladdare (hahahaha ordjakten, jonas fattar iaf haha), mobilladdare och smink.
om det händer nåt extraordinary här får ni gärna smsa.
honey vet redan vad hon ska smsa om från hultsfred: om pete doherty mot alla odds faktiskt äntrar scenen.
ska bli spännande.
ha det bra allihopa, puss på er som ja tycker om <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback