bara man får ett svar

idag har jag sovit ut.
hade bara en lektion idag och den slutade precis och som ni förstår är jag inte där.
så kan det gå haha.

och nu har jag lyssnat på markus krunegård - jag är en vampyr på repeat ett bra tag.
men åh, vad bra den är!
lyssna på den om ni inte redan har gjort det.

du vet vart du sitter och siktar tills du riktigt säkert vet att du hittar in
där ingen annan kommit in
hjärtat bälgar blint
nu när jag svalt det kan du dra det hur långt du vill
du vet jag vill bli din
och ingen annan kommer in
hjärtat gör mig blind
hela världen är så underbar
om man är korkad, tom och glad
hela världen är så underbar
om man är korkad tom och glad

hela världens hunger samlad i mig

word på det.
nu tänkte jag försöka bli lite mer allmänbildad och läsa nyheter från brittiska tidningar, måste komma väl förberedd till england och inte låsa mig till de svenska spännande nyheterna som att carolina klüft(potatis) ska sluta med sjukamp för att istället hoppa längd och tresteg.
känns inte så världsomfattande haha.
måste dock säga att BBC news på tv är fan bland det mest tacky jag har sett, visst va det mycket roligare att kolla på än svenska nyheter, men nästan lite äckligt hur dom lägger upp the stories.
en polis som hade tagit självmord och det första dom gör är att rota i hans liv och säga att han hade haft en 27 år lång affär med en kvinna som också jobbade inom polisyrket och säga vad hon och visa henne på bild.
spänningskurvan stiger ju, men jag vet inte riktigt om det är värt det.
men så sa ju också mr something på kingston att deras mål va att "educate better journalists - britain needs them", så det är väl inte bara jag som tycker så haha.
och det va allt från elzas morgonfilosofier, pusshej.

Kommentarer
Postat av: vicky

me looooooove jag är en vampyr :D:D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback