för nånting har stannat

det här skulle postats för typ tre timmar sen, men det gick inte då, så here it is:

kluven, splittrad, dubbelsidig, raskolnikovig (haha), you name it, men så känner jag mig idag och så kände jag mig igår.
en del av mig är så extremt pepp på att flytta härifrån och ta tag i mitt liv, och ja, det är en väldigt stor del av mig.
men ändå låter jag en annan del ta över, den som inte orkar plugga, inte orkar ta tag i körkortet, har tappat all sense of organization and planning och så vidare.
jag hatar egentligen den delen, för den är en jävla slacker och såna är det värsta jag vet nästan.
jag har ju stora planer och mål för mitt liv, så då fattar jag inte hur jag kan tappa koncentrationen och bara sitta och glo med skolsaker i händerna.
dålig självdisciplin är ju en sak, men det har ju fan funkat förut så jag fattar inte varför det ska vara så svårt nu när det verkligen gäller.

nej usch, jag vet inte vad jag ska göra riktigt.
exams är så himla nära, men all kunskap jag behöver för att få dom resultaten jag vill känns väldigt långt borta.
och jag lovade mig själv och min familj att ta körkort innan jag flyttar, men jag har ju inte gjort det och är inte ens nära på långa vägar.
det här är väl inte så kul att läsa, men jag skriver mest för min egen skull nu, och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till, för nu börjar verkligen paniken komma.
jag tror i och för sig att jag kommer klara att få de poängen jag behöver för att komma kingston, men det finns alltid ett "tänk om.." och om jag inte skulle komma in så dör jag lite.
plus att jag vill ha mer än så haha.
jag är så inställd på att åka härifrån nu att om jag inte får göra det så.. nej det finns inte ens.

alltså: jag har flytt, en rolig utbildning, nya människor, nytt land, massa möjligheter osv osv, varför motiverar det inte mig att flytta mig från den här jävla dumburken och råplugga?
jag brukar ju inte prestera bra när jag inte är tillräckligt stressad, men my god, stressen borde väl finnas liksom.
om 38 dagar är det dags att spotta ur sig två års kunskap på 14 prov på tre veckor.
härligt.

aja, jag är ganska låg just nu, men det finns ju roliga saker med, såsom lisa lampanelli, världens roligaste kvinna,som säger saker som "you'll suck a dick for a diet coke - but don't worry, i do it just for the taste of it!" hahahahah, och ah jag vågar nästna inte quota nåt annat här för jag är rädd att det skulle va typ hets mot folkgrupp haha, så kolla gärna själva på youtube ^^

nu, tre timmar senare, har jag mest sovit.
läst lite i juloriatoriet, men ändå, mest sovit.
suck, hur ska detta gå?

Kommentarer
Postat av: h0nung

vi pratar med varandra varje dag o ändå vet man inte om sånt här. På ett sätt gör det mig glad att du skriver detta, för exakt så känner jag med. Men jag trodde att om jag skulle öppnba mig så skulle det bara bli "hehe" haha. men asså, jag vet verkligen inte. Det är hemskt. men just nu är jag mest glad för att inte vara ensam (L)

Postat av: vicky

feel exactly the same way :( (L)

2008-03-28 @ 19:14:30
URL: http://vix.blogg.se
Postat av: alex

haha han är så jävla bra, vilket liv den gubben lever typ hahaha

2008-03-29 @ 00:17:42
URL: http://amethyst.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback