dagens komplimang

idag gick jag förbi ett gäng småkillar som va typ tolv år kanske.
de glodde så som folk i den åldern brukar glo = så att det märks haha.
så fort ja gått förbi säger den ena killen till sin kompis "eyy (haha ja jag bor på hässle), försök inte ragga, hon är minst 22!"
HAHAHAHAH oh yeah, det är inget ja får höra ofta, att jag ser äldre ut, tack småkillar!

annars händer väl inget speciellt nu.
eller just det, jag slutar ju gymnasiet imorrn, men det är väl ingen big deal?
(WIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE)

Kommentarer
Postat av: vicky

TJUGOTVÅ?! det var som fasiken!! hahahahahaa :D man har väl föråldrats under IBtiden i guess ;D hahahahah OCH IMORGON ÄR VI KLARAAAAAAAAAA TRAALALALALALA

Postat av: h0nung

AHHAHA OFTAKOFTA!

2008-05-21 @ 20:17:21
URL: http://honeykohan.blogg.se
Postat av: lipton

grattiiiis päls :*

2008-05-22 @ 13:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback