it's alright, it's ok

HAHA ne det är det inte, tänkte bara att min rubrik skulle sticka ut lite från the fellow IB:ers.
jag är inte nervös än, men jag vet att det snart kommer.
hur som helst så är vi ju bara människor på jorden och vi blir inte sämre människor om det går dåligt på exams.
och i typ bolivia får människorna i sig en dl avföring i veckan via sitt dricksvatten.
faktiskt.
så det är inte så synd om oss.

(egentligen tycker jag extremt synd om mig sj och er andra, fast mest om mig då, och jag kommer vara nervösare än nånsin om 24 timmar då jag har skrivit i 32 minuter på min första exam där jag är jättehöga förväntningar på mig sj och typ kommer gråta blod om det går dåligt på ehehheh)

IB - ingen brain, som min mamma så fint kom på.
imorrn gäller det.

Kommentarer
Postat av: vicky

hahaha precis, vi är ju bara människor på jorden ;P lycka till imon :) (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback