i've been looking for freedom

and freedom I have.
men det finns fortfarande ett antal saker jag måste ta tag i, såsom körlektioner och teoriplugg.
detta är något roligt för många men jag vill verkligen inte och jag känner inget som helst behov av att ta körkort men det måste ju göras.
jag har dock svårt att se mig själv köra runt i en bil, och ännu svårare att se mig själv köra på fel sida av vägen i london where im heading soon.
men som pappa sa, "om du inte tar det nu kommer du åka kollektivtrafik för alltid"
och det är nog sant.
och efter helgens promenader hit och dit känner jag inte att jag vill ta mig överallt till fots resten av mitt liv.
jag har nämligen ont i fötterna och benen, samt en förkärlek för pumps.
så jag får väl satsa på att be driving one of your cars, som lisa miskowsky skulle ha sagt.
det är för övrigt en väldigt sönderspelad och överskattad låt.

image331
my future? ahhah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback