life's just too short for miscommunication

under helgen har jag tagit vara på nästan alla solstunder vilket resulterade både i bränna jag är nöjd med och bränna jag är mindre nöjd med.
under kategorin mindre nöjd faller definitivt mina smalben som är ah, inte så vackra atm haha.
men det va helt underbart med så fint väder, även om det förstörde pluggandet lite, men jag hade säkert hittat en annan, sämre ursäkt för att inte plugga iaf så det va bra med sol.

idag hade jag engelska paper 2 och jag blev väldigt besviken på frågorna och det känns som om mina chanser till betyget jag helst vill ha rök där.
men ska ha hoppet uppe ändå.
så imorrn är jag ledig och på onsdag är det biologi som gäller.
idag har jag bland annat övat på att rita könsorgan, och det är jättetråkigt och jättesvårt hahah.
för det första hatar jag att rita saker och lämnar alltid det till sist, och för det andra är det en massa pill med organen höhö.
vaginan äger penisen har jag iaf kommit fram till, penisen måste jag öva mer på imorrn.
trodde aldrig att jag skulle störa mig så mycket på könsorgan som jag gör nu haha.

och en tjej sa till mamma att jag såg ut som 16 idag, jag hatar henne haha.
17 okej, men 16 ne det va bara lågt :(

lägger nästan aldrig in bilder här längre märker jag, men såhär kul hade iaf jag och alice i typ fredags:
image327
hoppa is the shit ^^

god natt

Kommentarer
Postat av: vicky

du beter dig som 16 iaf :D hahahaha (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback