no one wants forever

jag är en svag och lat människa.
sedan jag avklarade det nästsista ämnet i fredags (jävla baguettespråk för övrigt, sa ju att jag skulle skriva så haha, mocks va utan överdrift åtminstone 5 ggr lättare) har jag inte gjort mycket nytta.
men, jag va ju på timo i fredags och det gav mig verkligen något, självklart för att ah, det va timo men även för att jag rörde mig hela tiden haha.
jag inte bara rörde mig, jag blev rörd också, när lovers are lonely spelades, den har jag inte hört live förut och det är nog en av de finaste låtarna jag vet.
att jag fick en puss på handen av timos basist joel, som är otroligt het, är ju inte helt fel heller.

det jag ville komma fram till i min första mening är iaf att jag i stort sett bara suttit vid datorn/legat i sängen och kollat på tv hela helgen och det har jag förtjänat haha.
det är en väldigt skön känsla när massa jobbiga saker är över och man bara kan göra allt man i och för sig gjorde medan man pluggade också, men nu med gott samvete.
och en svag människa är jag för att jag drack vin i fredags även om jag hade tänkt spara det tills på torsdag när allt verkligen är över.
men så kan det va, blev ju inte direkt wasted så spelar ju ingen roll.
men som sagt, det är ju inte över än, svenskan är kvar och jag kommer vara extremt nervös på onsdag.
det bara måste gå bra helt enkelt.
så jag måste ta mig i akt (haha) och läsa om dvärgen och kejsaren innan dess.

idag kommer alice och mamma hem från oslo, så senare ska jag iväg och kolla på alice dramakör som gör samma show som jag va med och spelade till när jag va lika gammal som alice haha.
fick förresten sms från henne imorse "yo big fat pig, vad gör du?"
it's called syskonkärlek hahah <333
och eftersom vixan igår tänkte ut att bloggar med bilder är roligare, here we go haha, she's called mini-me:
image328

Kommentarer
Postat av: vicky

hahahahaha wieee (L)

Postat av: h0nung

hahaha

2008-05-18 @ 20:09:44
URL: http://honeykohan.blogg.se
Postat av: Josefin

Hahahahaha, det här var hilarious.. För jag kallar min lillebror Mini-Me. :D

2008-05-19 @ 19:25:28
URL: http://josefinsamuelson.blogg.se
Postat av: okänd

kära nån vad lika ni är

2008-05-21 @ 17:44:04
Postat av: Xmattelärarel

OK. Men hon är väldigt lik dig, och med den minen vet man inte riktigt hur du skulle sett ut. Det är i varje fall en väldigt bra bild.

2008-05-25 @ 11:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback