UNBELIVIABLE!

JAG HAR SLUTAT, IT'S OVER BETWEEN ME AND IB, EXAMS ÄR SLUUUUUUUUT JAG HAR GJORT ALLA 13 JAG HAR SLUTAT GYMNASIET, JAG HAR SLUTAT SVENSK SKOLA, JAG SKA INTE TÄNKA PÅ FYRA MÅNADER AAAAAAAAHHHHHHH IHHHHHHHHHHHHHH :D:D:D:D:D

det går fan inte att beskriva känslan.
imorse tänkte jag hm det kanske inte blir så big deal ändå, och under provet va jag så inne i det så att jag inte tänkte på det, förrän det va typ åtta minuter kvar och jag va relativt klar.
då satt jag bara och log och kunde knappt sitta still.
när jag sen hörde "five minutes remaining" så va det liksom, det är inte bara fem minuter av det här provet, det är five minutes remainging av IB för mig någonsin!!!!!!
då kunde ja verkligen inte sitta still.
det är unbeliviable som diala skulle ha sagt.
ja herregud
det kommer ta ett tag innan det sjunker in att vi faktiskt aldrig mer ska sitta i samma klassrum eller tillsammans i aulan allihopa.
jag kommer sakna er allihopa nästan, trots plugg, panik, stress, ångest, osvosvosv så har det faktiskt varit en helt sjukt rolig tid.
puss på er IBpeople, och även lärarna ^^

nu sitter jag här i min student2008hood, lyssnar på SMK och mår jävligt bra.
ikväll ska det firas ännu mer, och på fredag och lördag mer därtill.
åhhhhhhhh, jag älskar den här känslan :D

Kommentarer
Postat av: vicky

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH WIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE AAAAAAAAAAAAAAAAAH WE'RE DOOOOONE, TRALALLALALLALALLLALALALALALA :D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D

Postat av: h0nung

OLEEE OLEE OLEE OLEEEEEEE
WE ARE THE BEST
WE ARE THE BEST!

2008-05-22 @ 18:07:00
URL: http://honeykohan.blogg.se
Postat av: teepee

ha det underbart kul ikväl älskpäls!! skåla åt mig meeeed (L)

2008-05-22 @ 19:29:05
Postat av: Anna

wiiiieeehhooooooo
ett hest grattis ahahaha

2008-05-25 @ 23:21:12
URL: http://varannan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback