i clean anyway.

skolan kväver mig, annars mår jag bra, om nån ville veta haha.
men hade en dålig dag igår eftersom allt centrerades kring plugg.
samt att jag fick tillbaka en inlämning som gick mycket sämre än sist, inte för hur jag skriver utan för att jag "chose an uncontroversial angle".
tyckte det va orättvist, för att låta som en unge haha, men jag hade belägg för hur jag la upp storyn och hade inte gjort några direkta fel så lite snällare kunde han ha varit.
men jag antar att det kanske lärde mig nåt?
att journalister alltid ska överdriva i guess..

annars är väl största dramat att en av mina flatmates antagligen ska slängas ut, rätt skönt faktiskt, jag gillar henne egentligen men hon har spårat ut totalt.
vår lägenehet har varit kaos i några veckor nu, speciellt på nätterna när hon drar hem massa folk, vissa som faktiskt skrämmer mig hahaha.
förra veckan fick jag nog och tänkte nästan klaga till receptionen, men det skulle jag aldrig göra utan det är bara nåt ja säger haha, men nån annan tog tydligen det initiativet.
så nu åker hon antingen ut eller blir betydligt lugnare - win win situation för mig.

gårdagens roligaste va iaf en ganska stor kille som blev utelåst i pyjamas, flipflops och en gigantisk ryssmössa hahaha.
jag såg det inte ens, fick det bara förklarat för mig, men ändå skrattar jag fortfarande åt det, för ja ser killen, som heter dan, framför mig hahaha.
en sån underbar outfit.

för övrigt är jag jätteekonomisk med min mat nu, jag slänger typ inget haha.
igår såg jag att jag hade kvar lite ost och broccolisoppa och då tänkte jag hm varför slänga, så jag kokade pasta, la den i en ugnsform och tänkte att om jag häller på soppan, som är ganska krämig, borde det bli som en pastagratäng.
och voila, det blev det haha!
där sparade jag lite dolmiosås hahaha.
ne, jag hatar att hålla på såhär egentligen, men jag är en fattig student och nu börjar mitt kapital att rinna ut och jag föredrar att göra roliga saker över att köpa mat.

och idag är det ju ONSDAG  - så nu ska jag äntligen ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback