väntan, alltid denna väntan

tycker ni inte att det är lite väl tidigt att börja julpynta osv?
ni läste kansek att vix skulle se julbelysningen tändas på oxford street igår, well, idag tändes den i kingston, och av nån anledning hypade folk det, men jag ska säga som jag sa till mina flatmates "it was pure shit!" haha.
ne, det va egentligen ganska mysigt, MEN...
1. Det är mitten av november
2. Det regnade
3. Granen va endast klädd i BLÅA ljus wtf?
4. Jag va helt slut efter allt studande idag så jag uppskattade inte så mycket haha

men jag hatar verklgien att börja tänka på julen för tidigt, varför liksom?
jag älskar julen, men det betyder också  att året snart är slut, att jag ska lämna in tusen saker, att jag ska ha blivit lite vuxnare, att jag har gått en hel termin på universitet!
sjukt ju.
ja, jag är rädd för att tiden går för fort, helt klart.

annars är ju detta min helvetesvecka så det jag gör mest är att klaga och plugga.
mest klaga..
jag är fortfarande sån att jag först måste skjuta upp och wajna i tre timmar innan jag kan göra uppgiften för att jag då är så stressad att jag helt enkelt måste och då gör jag det verkliegn i speed.
skrev en bokrecension, en kritisk analys av en dikt samt halva min feature presentation igår på typ två timmar haha.
och idag hade vi the feared press conference, det va helt okej, och kändes ganska verkligt faktiskt.
lärarna i den modulen är verkligen dom bästa, dom gör sitt yttersta för att vi ska känna oss som riktiga journalister hela tiden.
när jag kom hem fick jag dock en liten mental breakdown för att licensen på mitt word har gått ut.
skulle precis få min news story från presskonferensen rättad av f, men det gick inte att ändra nåt i dokumentet.
så fick skriva det i ett block bredvid, great, men bra att det faktiskt inte fanns så mycket tt rätta woho.
får hoppas jag förbättras några procent sen sist iaf, men jag va iofs nöjd då men ah..'
ok jag svamlar men jag är ganska nervös just nu.
ge mig styrka, jag måste kunna genomföra vad jag har planerat?
and please tell me what i want to hear...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback