why dont we dance to the music?

idag vaknade jag redan åtta och började plugga fast min första och enda lektion började tre, det ni.
problemet är dock att jag ändå inte blev klar med boken jag skulle läsa tills imorrn vilket leder till att jag kommer skippa den föreläsningen.
men till mitt försvar måste jag säga att i stort sett alla föreläsningar går att ta igen via internet eftersom dom läggs upp där, samt att jag på just den här föreläsningen mest sitter och hoppas på att läraren inte ska fråga mig nåt haha.
ja vet att det låter löjligt men seriöst det är 120 personer där inne!
på seminars där vi är i normalstora grupper pratar jag nästan alltid, så det så.
det är därför jag "väljer bort" föreläsningar då och då.
hur som helst, min enda lektion, workshop i writing the news va väldigt väldigt flummig.
vi skulle skriva en news story om en man som dödade och skadade ekorrar med en pilbågar och gevär haha.
så det slutade med att jag, becky och amy låg på borden och skrattade.
men men till slut fick jag ihop en story, och james, min lärares, första kommentar va "you are improving all the time! it has really clicked for you now, do you feel it?"
det kändes amaaaazing att höra det.

fick även sms under den lektionen som gjorde mig glad eller lättad på nåt sätt.
och när jag kom hem låg hela veckans pizzareklam i mitt rum inskickad under dörren haha, everything is back to as normal it can be?
jag hoppas det.

för övrigt, nu har jag bott här över två månader och om mindre än en månad är terminen slut (iaf för mig för ja drar två dagar tidigare) och jag har avklarat min första termin på universitet.
sjukt?!
och jag ska spendera minst två veckor i sverige haha, det känns väldigt konstigt, men jag antar att det kommer bli skönt på sitt sätt och att jag kommer ha kul men just nu känns det så konstigt bara.
men jag saknar folk, det gör jag.
okej nu ska jag unna mig själv sömn istället för att tro att jag ska hinna göra nåt mer vettigt ikväll.
imorrn blir det råstud och sen ÄNTLIGEN utgång på en onsdag, student night number 1 här, har saknat det.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback