how deep is too deep?

igår gjorde jag i stort sett inget vettigt förrän vid 15-16tiden då jag gick till stan med netta.
jag har inte varit inne i kingston town så mycket, eftersom clayhill ligger närmare surbiton så jag handlar alltid mat där.
så igår insåg jag att kingston har en 4våningsgalleria hahaha!
vi gick in och ja väntade mig typ miniknallerian och ja ba wtffffff this is huge, varpå netta skrattar åt mig för att jag lyckats undvika att gå in där.
jag gjorde mitt bästa att inte bli allt för överväldigad, så jag köpte bara en tunika på zara samt tidningar.
jag älskar att jag kan läsa cosmopolitan i skolsyfte haha!
så det ska jag göra idag när jag läst lördagens dagstidning, ligger en dag efter hela tiden haha.

anyway, när jag kom hem från stan åt jag och gjordef mig iordning på cirka 30 min och sen begav jag mig till slug and lettuce, en jättefin bar, med kinga och nikki.
där träffade vi kjersti, en norsk tjej, agne, och två franska tjejer som ja glömt namnet på.
sen kom nataly och drog med oss till ett annat ställe, där vi satt runt ett stort bord typ 25 pers, alla internationella studenter,.
det va riktigt nice, och en bra utekväll trots att den va lite lugnare än vanligt :)
gillar verkligen att man kan gå ut till en vanlig kvarterskrog och ändå ha hur kul som helst.
kinga blev däremot ganska dragen och det ledde till att hon pratade med en extrem polsk accent hela vägen hem hahaha det va sjukt roligt.
jag hoppas inte att jag pratar extrem svengelska a la we almost all know who hahah när jag blir full.
det vore hemskt haha.

ikväll verkar det som om jag ska på en födelsedagsfest där ja varken känner personen som fyller år eller personen som bjudit oss haha.
greaat.
men jag börjar sent imorrn så det ska väl gå.
nu ska jag tillbaka till rummet och försöka plugga, gah.
lite svårt dock då jag är rätt säker på att det kommer finnas faktorer som kan få en ur fokus i min flat.
time will tell haha.
xx

Kommentarer
Postat av: vicky

faktorer med stort F hahahah ;D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback