hurrycurry

gud vad jag bombar inlägg nu då.
men tänkte bara informera er om att den billiga currysåsen va god, woho!
och att det va jävligt svårt att ta sig upp imorse klockan 12 haha.
och att jag har träningsvärk HAHA, måste va en kombination av dom tunga kassarna och allt dansande igår.
och att jag ska sluta vara så patetisk hahaha.
ja, det är mitt mål.
mitt andra dagsmål är att jag ska betala min tuition fee, detta bir tredje försöket haha.
det är ett av mina få klagomål på england: dom är så krångliga! det finns verklgein inget som är snabbt överstökat haha.
netta kan inte ens köpa en telefon med abbonemang utan att ge dom bevis på sin gawmla adress i FINLAND haha.
"this is england" säger jabara såna tillfällen och skrattar lite för mig själv.

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback