ketchup!

hahahahaha.
jag kom på att jag skulle ju skriva nåt djupt om min nu EN MÅNADS TID på detta ställe!
men det får bli imorrn, då jag nyss kom hem och är tröttttttt.
men jag hade iaf sjukt kul ikväll!
på vägen till stan va kinga redan lullig och sjöng "it's my birthday" på bussen hahaha.
sen begav vi oss till nataly's förfest, som va otroligt internationell, allt från britter till amerikaner, polskor, svenne, luxemburgare hahah med mera.
sen gick vi till evissa där det va glow in the dark fest med UV-ljus och grejer.
dom målade oss i ansiktet, så jag har antingen ett hjärta eller en upside down penis på kinden, det är upp till var och en.
vi dansade hela kvällen, det va längesen och riktigt riktigt kul.
jag, kinga och nataly stod på ett podium heeela kvällen.
alla måste känt igen oss, kändes lite attention whoreigt, men det va så mycket mer plats där!
det bästa på den här klubben va iaf att det va en kille som spelade trummor hela kvällen, till musiken.
det låter kanske lite weird men allt blev så otroligt mycket bättre och han va helt grym.
lovely.
haha just det, en kille approachade mig och kinga och dansade och snacakde lite och sen säger han "you and the polish girl are the most gorgeous girls ive ever seen" HAHAH naaaw!
vi tackar och bockar :)

efter mycket dans, sång och byte av skor (jag har börjat köra med 10cmklack ibland nu, men jag orkade inte hela kvällen haha tack och lov hade ja ballerinas i väskan) så bestämde jag, kinga och nikki oss för det enda rätta: junkfood.
jag har inte käkat fyllemat en enda gång sen jag kom hit, så det va ett riktigt bra sätt att fira månadsdagen på!
mmmmmm i can still feel the veggie burger and chips.
lovely hahah.

nu ska jag nana, och imorrn ska jag äta frukost i ett RENT kök!
kan ni tänka er, det va totalt, och jag menar verkligen totalt jävla filthy tidigare idag, så kommer jag in och ser jayne stå och diska.
kommer in lite senare och ser att hon fortfarande står kvar, och frågar henne typ du gr väl inte all disk?
joo, säger hon och hävdar betsämt att hon verkligen vill göra det haha.
efter mycket diskussion så kan jag inte göra så mycket mer än att låta henne diska det, och omggggg vilken lättnad haha.
hon rengjorde även spisen och bordet och asså ah jag är evigt tacksam för jag hade aldrig orkat ta tag i det haha.
lovely HAHA!
nattiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback