and because time was on his siiide

vilken helvetisk morgon.
det finns ganska många saker som jag ogillar, det finns vissa jag skarpt ogillar och så finns det sånt som jag verkligen hatar, avskyr, you name it.
en sådan grej är: att ringa datasupport.
fy faaaaaaan, faan, faaaan haha.
men det har jag gjort idag, sedan 07.30.
min laptop hängde sig nämligen FÖRSTA gången jag satte på den, pga gud vet vad.
jag hade iaf gjort allt rätt eftersom jag nästan inte gjort nånting, och det lilla jag gjorde kunde en efterbliven apa också ha klarat.
hur som helst, så kom jag efter mycket om och med fram till elgigantens PC-support, fick prata med en tjej som sa "då kopplar vi dig till en tekniker, dröj kvar lite bara".
jag får sedan höra sinead o'connor's "nothing compares to you", som för övrigt är en alldeles för bra låt att spela för irriterade PC-ägare, i cirka 15 sek då en röst säger "sorry, all lines are busy, call again later *KLICK*"
GAHHHH! hur fan kan man göra så, när jag hade kommit fram och blivit vidarekopplad, det finns nåt som heter telefonkö?!

jag tänkte att jag ringer fan inte dit igen, så jag hittade HP's supportnummer och lyckades ta mig fram ganska fort och fick prata med en trevlig man som i och för sig inte riktigt fattade varför det hade blivit som det blivit, men iaf lyckades lösa det.
men det tog sin lilla tid.
efter lite diskussion hade vi iaf samma teori om varför det hade hängt sig så helt tappad är jag inte haha.
tack iaf mannen med uppsaladialekt haha!
nu funkar den finfint, och jag älskar vista!

slutet gott, allting gott, hoppas jag.
idag planerar jag att ta igen sömn, kurera mig (har ont i halsen och typ hängig), och ikväll äta middag med dom bästa på babbel :)

Kommentarer
Postat av: honungen

var det pga att du sov ahhahahaah

Postat av: elza

haha nej ofta :P den hade ju stannat helt

2008-09-12 @ 14:07:30
URL: http://pell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback