loool

hahahahaha, när man sitter i common room upphör man aldrig att förvånas...
nu har nån en kurs i MAGDANS där hahaha typ 1,5 meter ifrån mig och fy fan vad jag vill skratta hahahaha.
dom är inte direkt bra hahaha............

anyway, igår såg vi den där hypnoskillen och asså hahah det va kul.
det roliga med honom va att han sa att hypnos egentligen inte existerar, alltså att man inte kommer i nån trans eller liknande, man bara gör det man blir tillsagd pga obedience, pier pressure osvosv.
och ah det funkade, netta va frivilligt offer haha.
och tänk  att alla i publiken dricker typ haha, rätt bra drag.
hahhaha okej magdansen börjar spåra ur, massa killar här är med bara för att kolla på tjejens röv när hon shakear tror jag haha, helt otroligt.

efter hypnosen träffade jag massa roligt folk, bland annat två svenska tjejer ^^
sen träffade jag en sydafrikan och en britt, från söder såklart, som drog med mig och netta ut och det va kul även om jag va väldigt väldigt trött och sliten sen dagen innan.
men det kommer jaf nog var hela freshers så det är bara att ge upp hoppet om pigghet när skolan börjar, får sova på eftermiddagarna typ.

så idag hade jag två möten, ett om creative writing och ett om språkval.
träffade en svensk tjej på creative writing, så vi gick och köpte en bok från kurslitteraturen, kändes bra att göra nåt nyttigt haha.
sen va ja tvungen att vänta en timme på mitt nästa möte, så jag gick in och kollade i biblioteket, varpå sydafrikanen (haha låter värsta exotiskt, han har bott i wimbeldon typ hela sitt liv bör väl tilläggas) skulle hälsa och skrämde livet ur mig så ja nästan skrek till där inne hahaha.

men nåt jag vill komma fram till är iaf hur otroligt öppna och sociala britter är.
jag skulle kunna gå ut helt själv om jag hade varit så självsäker haha och direkt träffa folk att hänga med.
bara genom att åka buss har man hälsat på ett antal nya människor.
det är så himla skönt, speciellt för alla internationella studenter som faktiskt kommer hit helt ensamma i de flesta fall.

nu ska jag försöka ta mig förbi magdansarna och sen ta en nap och äta tortellini haha.
det är så sjukt kul att handla mat själv, och dom har massa typ ta två för en erbjudanden på sainsburys hela tiden.
igår va första gången jag lagade en komplett måltid, med sallad och grejer, det kändes bra :P

och ännu ett tillägg, britter ska ju vara ökända för att vara fula haha, men jag vill helt klart understryka att det finns snygga britter haha! lots of them haha!
och med det otroligt intelligenta statementet väljer jag att avsluta haha :P

Kommentarer
Postat av: Anna

haha elza, du är helt klart bäst :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback