inte vilken runaway som helst

Nu har superdupervädret lagt sig, vilket kanske är lika bra då jag måste börja råplugga imorrn. Vadå ego, men jag verkligen hatar att plugga när solen skiner och allt jag egentligen vill är att sitta i en baden-baden i trägårn alternativt sitta på viskans uteservering. Men det är ett måste även om det blir värmebölja, för om en vecka är jag tillbaka i england och den veckan kommer bli hur rolig som helst men väldigt hektisk och ge mig många ångesttankar om allt som måste göras om jag inte gör det NU. Och så tänker jag inte förstöra nåt. Jag ska nämligen till kingas kompis i venedig på en weekend på torsdag nästa vecka, med henne och agne, wiiiie! Helt otroligt hur bra kontakter kinga har, att se venedig med riktiga italienare kan liksom inte gå fel haha. Har inte ens payat för flygbiljetten för den fick jag i födelsedagspresent, nästan lite för bra! :D

Hmm ja, life is good, jag äter ur mitt påskägg, ska snart käka potatismos till lunch, planerar min sommar och kan egentligen inte vänta på att det ska bli söndag kväll, även om jag trivs här hemma och kommer sakna la familla. Men ja, även om allt är super så är det så himla mycket som händer just nu att jag inte riktigt hänger med, och inte vet hur min "livsplan" ser ut framöver, och det hatar jag haha. Jag är inte en organiserad människa, men långsiktiga planer har jag alltid och det är liksom så jag lever och fungerar. Nu krockar allt, och jag vill göra allt, åka överallt, träffa alla, lära mig allt, prata alla språk. Men det går ju inte. Jag är inte direkt stresstålig heller och in the end är jag ju ganksa lat haha. Måste lära mig att prioritera nu när jag är vuxen och allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback