perhaps

Jag har pallrat mig upp ganska tidigt idag för att plugga. Har gjort ytterligare en intervju idag (intervjuade jonas igår^^) med min kära fd skola daltorpskolan (boda och engelbrekts rektorer svarade inte hahaha) och det gick bra :) Nu ska jag snart ringa teknis och sen är det dags för samtalen jag panikar för, men men. Jag kom även på att jag måste lämna in en news story när jag kommer tillbaka, är det nån som har råkat ut för nåt lite udda på senaste tiden? Det kan vara vad som helst verkligen, som man kan twista till och ge lite nyhetsvärde... hjälp mig haha!

Om ni vill se en lite småmysig deckare så tycker jag ni ska se damernas detektivbyrå, den utspelar sig i botswana där en kvinna bestämmer sig för att öppna en detektivbyrå och det visar sig bli ganska många fall att lösa. Den bygger på ett antal böcker som mina päron har läst som galningar och just därför har jag inte velat läsa dom haha men nu ska jag nog ge dom en chans. Se den iaf, den finns på nyhetshyllan på vårt allas hemmakväll haha.


Igår fick jag för övrigt höra nåt utav det gulligaste jag nånsin hört.
Gah, vad jag vill att detta ska funka!
Och samtidigt kollar jag febrilt mailen om usa nästa år.
Det är inte lätt när det är svårt...

Kommentarer
Postat av: h0nungen

toby var en victim till en blottare!!!!!!!!!!!!!!!11


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback