Don't deny me, call me back

Jag dör, jag är för gammal för sånthär.
"Get your asses in everybody, the cops will come if they see you with the beer". Efter fem minuter av ölsippande ur plastmuggar.
Tjejer som kollar snett på en om man gör nåt så crazy som att digga med i en låt eller, gud förbanne, presenterar sig för nån av motsatt kön.
Samma tjej gnuggar sedan sönder sig mot nån "gangsta" i ett hörn bakom en gammal soffa liknande dom i typ kårhuset på teknins hawaiifest.
Jag har även sett en stor. 20årig baseballkille bli WASTED på tre öl. Bud light, vill jag betona. Hur är det möjligt? Jag vet att han inte tog nåt annat för vi va med dom hela kvällen verkligen.

Och jag vet, allt är inte festande, men det här är ju deras definition av socialt liv.
Gaaaaaah ge mig styrka, jag saknar europeer som inte fejkar skratt, glädje, trevlighet eller fyllor, inte till den h''r graden iaf, och speciellt inte efter 16 års ålder.

Jag vet inte om man ska skratta eller gråta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback