and so, and so, so what

Igår vaknade jag sent, käkade lunch med gänget, gick till stop n shop för kanske SISTA gången i år, och absolut sista gången med det vanliga sällskapet. Sen fick jag sms av pappersvikaren och blev bjuden på middag. Han vann ett presentkort på en restaurang här på våran feature writing klass, där vi skulle rösta på den som hade hittat en feature med det bästa introt. Jag röstade inte på honom, mest för att jävlas haha, men fick ändå bli sällskapet haha, nice. Riktigt nice att han har bil, insåg att jag inte hade åkt bil sedan jag åkte till flygplatsen i augusti haha, förutom taxi ytterst få ggr.

När jag kommit hem från ett otroligt spännande äventyr haha, satte jag mig och slötittade på webbtv, och vid halv tre började det snöa bigtime! Och jag som har vänt på dygnet totalt visste att aussie-jamie skulle finna detta underhållande, så vi gick ut och kastade snöbollar. Fick med oss en full yaman, som träffade mig med en snöboll så jag fick snö under jackan och tröjan haha, men men, är ju viking så gjorde mig inget såklart..


utanför min bostad haha

jag och jamie


Nu ligger snön kvar, men det är plusgrader så snart väntar slask, myyysigt haha...
Men det är ritkigt fint just nu, och jag känner verkligen julstämning.

Kommentarer
Postat av: vicky

vad kan det vara för äventyr mån tro ;) hahaha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback