unexpected

Asianbabes kom hit i onsdags och mitt rum fylldes av fyra svenskar (amir också), kinga, samt ett antal vinflaskor.
Detta resulterade i att man inte direkt kan säga att jag skötte mig exemplariskt resten av kvällen haha.
Men, det va kul, och jag hade saknat mina babes sååååå <333

Igår lyckades jag missa den enda lektionen jag hade för att jag läste mitt schema fel, fattar inte hur jag lyckades med det, men men, som en sa, första veckan delar dom bara ut module guides, veckan efter säger dom "did everyone get their module guides?" och sen tredje veckan kan man börja gå på lektionerna hahaha.
Okej det är inte riktigt sant, jag har redan saker att plugga men lite stämmer det allt.
Hade iaf en trevlig lunch som överraskade på många sätt haha.
Intressant.
På kvällen gick vi till en pub med niki, jason och the biggest bitch in the world hahaha.
Det va kul, förutom the biggest bitch in the world :P
Jag har väldigt svårt att ens va faketrevlig i detta fallet, får se hur det utvecklas.

Vår lägenhet är fin och så, alla har åkt hem för helgen och ingen har diskat hahaha.
Jag är inte så mycket bättre sj men ja diskade iaf mitt nu gah.
Leighs dörr är inte ens stängd ordentligt ahahah.
Men det gjorde tydligen inget, eller så hade vi kommunikationsproblem på facebookchatten haha.
Där fick jag även veta ytterligare konstiga saker jag sagt i onsdags, tex varit stensäker på min sak och anklagat f för att röka på haha...vilket han inte gör..  Jag tror jag börjar bli lite galen av allt ja hört om droger på sistone hahah, eller så tål ja inte vin längre.

Idaaaag, kära vänner, kommer min älskade familj hit!
Ska bli riktigt kul, kan turista i London town utan att låtsas att jag kan staden för det gör ja inte hahaha, äta ute, få hjälp med mathandling samt ikeainköp - men ah såklart framför allt bara träffa dom haha.
Aliiiiiiiiice is really needed i mitt liv nu!
Så nu ska jag städa upp här lite så dom kan få ha en illusion av en städad dotter ett litet tag (skippar att gå in till köket) och ikväll ska vi äta på en vegetarisk restaurang här i kingston precis vid thames, woah! :)

Kommentarer
Postat av: din blogg

jag tycker inte om att du dissar mig...

2009-02-20 @ 03:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback